بهره‌برداری از ۱۹ طرح آبرسانی در شهرستان محروم ماهنشان

زنجان- با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، ۱۹ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۹ میلیارد ریال در شهرستان محروم ماهنشان آماده بهره‌برداری است. این پروژه‌ها نویدبخش دسترسی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان این شهرستان به آب آشامیدنی سالم و پایدار است.

جزئیات پروژه‌ها:

  • روستاهای مغانلو قره گل، بلندپرچین، قره ناس و سهند سفلی: در این روستاها، چهار رشته قنات احداث، چهار حلقه چاه دستی حفر و تجهیز و بیش از ۷ کیلومتر خط انتقال اجرا شده است. همچنین عملیات برق‌رسانی به این پروژه‌ها نیز به پایان رسیده است.
  • روستاهای اوچ طاش، چای کند و کپز: در این روستاها نیز یک حلقه چاه نیمه عمیق و دو حلقه چاه دستی حفر و تجهیز شده و ۲ کیلومتر خط انتقال احداث شده است.

اهمیت این پروژه:

با بهره‌برداری از این طرح‌ها، مشکل کمبود آب شرب در روستاهای شهرستان ماهنشان به طور قابل توجهی برطرف خواهد شد و کیفیت زندگی ساکنان این منطقه بهبود خواهد یافت. همچنین، این پروژه‌ها گامی مهم در جهت محرومیت‌زدایی از این شهرستان محسوب می‌شود.

چشم‌انداز آینده:

شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اجرای این پروژه‌ها نشان داده است که عزم جدی برای رفع مشکلات آب شرب در مناطق محروم استان دارد. انتظار می‌رود با ادامه این روند، در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت آب شرب در سایر مناطق استان نیز باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *