شخص توهین کننده به شهدای کرمان بازداشت شد

دادستان عمومی وانقلاب شوش اعلام کرد که یک فرد توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان، به همراه سردار سلیمانی، در این شهرستان شناسایی و بازداشت شده است.

پس از حادثه تروریستی در کرمان، برخی افراد با انتشار اخبار کاذب و محتواهای توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی، تلاش کردند تا اذهان عمومی را تشویش دهند و به خانواده‌های شهدا ناراحتی و رنج وارد کنند.

برخورد با تشویش‌افکنان

بر اساس دستور دادستانی، پلیس اطلاعات فراجا شوش به منظور مقابله با افراد تشویش‌افکن و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در مورد حادثه تروریستی کرمان، به عمل آمد. این تلاش منجر به شناسایی و بازداشت شخصی شد که اطلاعات کاذب و توهین‌آمیز منتشر کرده بود.

مسدودسازی صفحه توهین‌آمیز

دادستان اعلام کرد که بازداشت شده وی به همراه مسدودسازی صفحه این فرد در شبکه‌های اجتماعی، به عنوان برخوردی قانونی و عبرت‌آموز در مقابل توهین به شهدا و مقامات نظامی انجام شده است.

تأکید بر اراده ملت

دادستان عمومی وانقلاب شوش در پایان اظهارات خود، به آرامش کنونی جامعه اشاره کرد و این آرامش را به خون شهدا و فداکاری خانواده‌هایشان اختصاص داد. او تأکید کرد که با هرگونه توهین به این شخصیت‌های مقدس و جلب احترام به آن‌ها، به عنوان یک اقدام عبرت‌آموز، برخورد خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *