آرژانتین با درخشش مسی به فینال کوپا آمریکا رسید؛ رکورد دایی برابری شد!

تیم ملی فوتبال آرژانتین با غلبه بر کانادا در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴، راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شد. لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، در این بازی با ثبت یک گل، تعداد گل‌های ملی خود را به 109 رساند و به رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، برابری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که بامداد امروز چهارشنبه 20 تیر در ورزشگاه مت لایف ایالت متحده آمریکا برگزار شد، آرژانتین با نتیجه 2 بر 0 از سد کانادا گذشت.

گل‌های آرژانتین را در این بازی خولین آلوارز در دقیقه 22 و لیونل مسی در دقیقه 51 به ثمر رساندند. پاس گل اول را رودریگو دی پائول و پاس گل دوم را انزو فرناندز برای مسی ارسال کردند.

مسی با این گل، تعداد گل‌های ملی خود را به 109 رساند و به طور مشترک با علی دایی، بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی در رده مردان، برابری کرد.

آرژانتین با این پیروزی، راهی دیدار نهایی کوپا آمریکا 2024 شد و حریف برنده دیدار نیمه‌نهایی بین اروگوئه و کلمبیا خواهد بود. دیدار نهایی این رقابت‌ها روز یکشنبه 24 تیر در ورزشگاه مت لایف برگزار خواهد شد.

درخشش مسی در این بازی، بار دیگر او را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت معرفی کرد.

علاوه بر برابری با رکورد دایی، مسی با این گل، تعداد گل‌های خود در کوپا آمریکا را به 13 رساند و به رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد.

بدون شک، حضور مسی در فینال کوپا آمریکا، جذابیت این دیدار را دوچندان خواهد کرد و هواداران فوتبال در سراسر جهان منتظر درخشش دوباره این فوق ستاره آرژانتینی در دیدار نهایی هستند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *