آنچلوتی: کهکشانی‌ها در مسیر پیروزی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل اسپانیول، رضایت خود را از عملکرد شاگردانش ابراز کرد. او در نشست خبری پس از بازی، به نکات مختلفی از جمله بازی خوب تیم، تغییر رویکرد داوران، وضعیت مصدومیت بازیکنان و عملکرد هجومی تیم در نیمه‌های اول اشاره کرد.

آنچلوتی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش، به واکنش سریع بازیکنان پس از دریافت گل اول اشاره کرد و بر ایجاد فرصت‌های متعدد گلزنی توسط کهکشانی‌ها تاکید کرد. او همچنین به سخت‌گیری بیشتر داوران در این فصل اشاره کرد و خواستار سازگاری تیم با این شرایط شد.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت مصدومیت کارواخال و بلینگام توضیحاتی ارائه داد و اطمینان داد که مصدومیت این دو بازیکن جدی نیست. آنچلوتی همچنین به عملکرد خوب بلینگام در بازی علی‌رغم مصدومیت اشاره کرد.

آنچلوتی با اشاره به شکست‌ناپذیری رئال مادرید در ۳۸ بازی خانگی متوالی در لالیگا، به عملکرد خوب تیم در خانه اشاره کرد اما در عین حال به ضعف تیم در گلزنی در نیمه اول بازی‌ها نیز اشاره کرد.

در پایان، آنچلوتی به سوال درباره نحوه برخورد با آندریک پاسخ داد و با اشاره به وجود بازیکنان باتجربه و مطرح در خط حمله رئال مادرید، از آندریک خواست تا صبور باشد.

به طور کلی، آنچلوتی از عملکرد تیمش در بازی مقابل اسپانیول رضایت کامل دارد و معتقد است که رئال مادرید در مسیر درستی قرار دارد. با این حال، او به برخی از مشکلات تیم نیز اشاره کرد و خواستار بهبود عملکرد تیم در برخی از بخش‌ها شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *