افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهران؛ گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی در منطقه

شهرستان مهران به درمانگاهی مجهز مجهز شد

در مراسمی با حضور وزیر کشور و استاندار ایلام، درمانگاه تامین اجتماعی مهران به بهره‌برداری رسید. این درمانگاه با هدف ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیش از ۲۰ هزار بیمه شده در شهرستان مهران احداث شده است.

مشخصات و امکانات درمانگاه

درمانگاه جدید مهران با زیربنایی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۷ متر مربع و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱۷ متر مربع احداث شده است. این ساختمان سه طبقه شامل بخش‌های مختلفی از جمله:

  • ۶ اتاق ویزیت (۵ اتاق ویزیت پزشک و ۱ اتاق ویزیت مامایی)
  • داروخانه
  • آزمایشگاه
  • تزریقات برادران و خواهران
  • ۲ اتاق دندانپزشکی
  • اتاق CPR

می‌باشد. ساخت و تجهیز این درمانگاه بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

اهمیت افتتاح این درمانگاه

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهران گامی مهم در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی در شهرستان مهران و مناطق اطراف آن محسوب می‌شود. با بهره‌برداری از این درمانگاه، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این منطقه می‌توانند به راحتی به خدمات درمانی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و از مراجعه به مراکز درمانی دیگر بی‌نیاز شوند.

تاکید بر نقش زنان در حوزه سلامت

در مراسم افتتاحیه، وزیر کشور وظیفه افتتاح این پروژه را به خانم دکتر علی‌رحمی معاون درمان تامین اجتماعی استان که از فرزندان شهدا است واگذار کرد. این اقدام نمادین، نشان‌دهنده اهمیت نقش زنان در حوزه سلامت و قدردانی از تلاش‌های آن‌ها است.

نتیجه‌گیری

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهران یک رویداد مهم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مهران است. این درمانگاه با امکانات و تجهیزات مدرن خود، می‌تواند به عنوان یک مرکز درمانی جامع و کامل به مردم این منطقه خدمت‌رسانی کند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *