شمسایی: فدراسیون هرچه زودتر برای حضور لژیونرها در جام ملت ها اقدام کند


وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره احتمال حضور لژیونرها در تیم ملی و آخرین وضعیت آنها برای مسابقات 2024 صحبت کرد. او اعلام کرد که تا کنون هیچ موضوعی مشخص نشده است و ایران با مشکل حضور لژیونرها در تیم ملی روبه‌رو است. او نیز از فدراسیون فوتبال خواسته تا با باشگاه‌های لژیونرها برای حضور آنان در جام ملت‌های 2024 رایزنی کند.

زمانبندی انتخاب نهایی تیم ملی

وی توضیح داد: تا نیمه اسفند ماه، یعنی 45 روز قبل از شروع مسابقات آسیایی، نام‌های نهایی 25 بازیکن تیم ملی به AFC اعلام می‌شود و بعد از آن امکان تغییری وجود نخواهد داشت. شمسایی از فدراسیون خواست تا از همین امروز تماس با باشگاه‌های لژیونرها بگیرد و با توافق با آنها، حضور این بازیکنان را تضمین کند.

تأثیر حضور لژیونرها بر عملکرد تیم

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه این چهار لژیونر (اولادقباد، طیبی، احمدعباسی، آقاپور) اعضای کلیدی تیم هستند، افزود که سایر بازیکنان هم در شرایط خوبی قرار دارند. اما نیاز است تا تمام جوانب مسابقات در نظر گرفته شود. او از فدراسیون فوتبال خواست تا جهت حضور این لژیونرها، تا حد ممکن، دیرتر اقدام کند.

مروری بر گروه مسابقات آسیایی

شمسایی در مورد گروه ملی فوتسال در مسابقات آسیایی اظهار داشت که گروه ایران با کویت، بحرین، و افغانستان همگروه است. او بر این نکته تأکید کرد که افغانستان و کویت دارای مربیان ایرانی هستند و تیم‌هایی خطرناک هستند. هدف اصلی تیم ملی ایران، صعود به جام جهانی و قهرمانی در آسیا است.

حضور در تورنمنت ویتنام

شمسایی در پایان گفت: تیم ملی ایران دعوتی از ویتنام برای حضور در تورنمنتی دوستانه با مشارکت مراکش و نیوزلند دریافت کرده است. این تورنمنت 45 روز قبل از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود. حضور در این تورنمنت به لحاظ فنی می‌تواند به تیم کمک کند و تاکتیک‌ها و عملکرد تیم را بهبود بخشد. او اظهار کرد که تا کنون، فدراسیون نیز با کمیته فوتسال مکاتبه داشته و نظر نهایی در اختیار کمیته فوتسال و فدراسیون است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *