بارش باران در برخی از استان‌های کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی از استان‌های کشور طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس پیش‌بینی‌های این سازمان، امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل دریای خزر شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. طی سه روز آینده وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به جنوب غرب و غرب کشور نیز کشیده خواهد شد.

دریای خزر و شرق دریای عمان نیز طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

در خصوص وضعیت آب و هوای تهران، آسمان این شهر امروز کمی ابری خواهد بود که در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود. حداقل و حداکثر دمای تهران امروز 23 و 36 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

فردا دوشنبه نیز آسمان تهران قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد در آن انتظار می‌رود. در بعد از ظهر فردا نیز شاهد افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد شدید خواهیم بود. حداقل و حداکثر دمای تهران فردا 24 و 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.

.با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *