برگزاری موفق دوره‌های آموزشی کمکهای اولیه در کرج

جمعیت هلال احمر استان البرز با هدف ارتقای سطح آمادگی شهروندان در برابر حوادث و سوانح، اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری کرده است.

محمود باغبان، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان البرز، با اعلام این خبر، اظهار داشت که این دوره‌ها با استقبال بسیار خوب شهروندان روبرو شده و در آن، اصول اولیه کمک‌های اولیه، از جمله تزریقات، بخیه، پانسمان و احیای قلبی به صورت عملی و نظری آموزش داده شده است.

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها در راستای تقویت و توسعه مهارت‌های امدادی در جامعه و افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی صورت می‌گیرد. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، ضمن یادگیری مهارت‌های اولیه، با اصول ایمنی در شرایط اضطراری نیز آشنا می‌شوند.

باغبان همچنین اعلام کرد که ادارات، مؤسسات و ارگان‌های متقاضی می‌توانند با ارسال درخواست کتبی، نسبت به برگزاری این دوره‌ها برای کارکنان خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است که دوره‌های آموزشی مهارت‌های اولیه، نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی جامعه در زمینه کمک‌های اولیه و امداد و نجات ایفا می‌کند. با فراگیری این مهارت‌ها، افراد قادر خواهند بود در هنگام وقوع حوادث، به خود و دیگران کمک کنند و از بروز خسارات جانی و مالی جلوگیری نمایند.

جمعیت هلال احمر استان البرز با برگزاری این دوره‌ها، گامی مهم در جهت ارتقای سطح آمادگی جامعه در برابر حوادث برداشته است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *