تجلیل از مهوش شیخ‌الاسلامی در کمپ فیلم، صلح و سفر

در مراسم اختتامیه «کمپ فیلم، صلح و سفر» که به مناسبت روز جهانی گردشگری در منطقه دیزین برگزار شد، از مهوش شیخ‌الاسلامی، مستندساز پیشکسوت ایرانی، تجلیل به عمل آمد. این رویداد دو روزه که با هدف ترویج فرهنگ سفر و فیلمسازی در طبیعت برگزار شد، فرصتی را برای گردهمایی علاقه‌مندان به سینما و طبیعت فراهم کرد.

در این رویداد، علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه با موضوع سفر و طبیعت، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار شد. همچنین، از میان فیلم‌های رسیده به دبیرخانه، پنج فیلم برتر انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

یکی از نکات برجسته این رویداد، تجلیل از مهوش شیخ‌الاسلامی بود. شیخ‌الاسلامی که به دلیل یک‌طرفه شدن راه امکان حضور در مراسم را نداشت، به صورت غیابی مورد تقدیر قرار گرفت. هادی آفریده به نمایندگی از او در این مراسم حضور یافت و از اهمیت کارهای شیخ‌الاسلامی در حوزه مستندسازی و به ویژه در حوزه گردشگری سخن گفت.

مسیح شریف، مدیر این رویداد، در سخنانی از تلاش‌های چندین ساله خود برای برگزاری چنین رویدادی گفت و بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی برای ترویج فرهنگ سفر و فیلمسازی تاکید کرد.

در پایان مراسم، به پاس زحمات شیخ‌الاسلامی در ساخت فیلم‌های با موضوع سفر، تندیسی از یک پرنده به عنوان نماد صلح به نماینده او اهدا شد.

«کمپ فیلم، صلح و سفر» نشان داد که سینما و گردشگری می‌توانند در کنار هم قرار بگیرند و به رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی کمک کنند. این رویداد همچنین نشان داد که علاقه‌مندان به سینما و طبیعت در ایران بسیارند و چنین رویدادهایی می‌تواند زمینه‌ای برای تبادل نظر و همکاری بین آنها فراهم کند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *