جهانبخش: امارات حریف قابل احترامی است؛ بازی در لیگ امارات؟ شاید، چرا که نه؟

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از بازی با امارات، حریف تیم ملی را حریفی قابل احترام و آماده برای رقابت دانست. وی با اشاره به اهمیت صعود به جام جهانی برای هر دو تیم، بر آمادگی بالای تیم ملی ایران برای این دیدار تاکید کرد.

جهانبخش ضمن تمجید از ترکیب تلفیقی تیم امارات از بازیکنان بومی و خارجی، به اهمیت بازی اول و کسب سه امتیاز توسط ایران اشاره کرد و بر لزوم تداوم این روند تاکید نمود. او همچنین به شرایط زمین بازی و اهمیت کسب پیروزی در این دیدار اشاره داشت و از آمادگی بالای تیم برای این بازی خبر داد.

کاپیتان تیم ملی ایران در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره نسل فعلی فوتبال ایران، به موفقیت‌های این نسل در جام‌های جهانی و ملت‌ها اشاره کرد و بر اهمیت صعود به جام جهانی برای مردم ایران تاکید نمود. وی همچنین به موفقیت بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی و آسیایی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند موفقیت‌آمیز ادامه یابد.

در پاسخ به سوال درباره احتمال بازی در لیگ امارات، جهانبخش با اشاره به اینکه پیش‌بینی آینده در فوتبال دشوار است، به این موضوع اشاره کرد که در طول سال‌های حضورش در اروپا پیشنهادهایی از تیم‌های اماراتی داشته است، اما اولویت او همیشه بازی در اروپا بوده است. با این حال، وی امکان بازی در لیگ امارات را در آینده رد نکرد و به کیفیت بالای این لیگ در سال‌های اخیر اشاره کرد.

جهانبخش در پایان، بازی در لیگ امارات را تجربه‌ای خوب و مناسب دانست و بر اهمیت نزدیکی به خانواده و کشور در این تصمیم تاکید کرد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *