حزب‌الله: قطعا جنایت ترور العاروری بدون مجازات نمی‌ماند


حزب‌الله لبنان به شدت به ترور صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دیگر فرماندهان ارتش القسام توسط پهپادهای صهیونیستی واکنش نشان داد. در این اظهارنظر، حزب‌الله بیانیه‌ای صادر کرد و تأکید کرد که این اقدام به همراه پیام‌های سیاسی و امنیتی، تحولات خطرناکی در مسیر مقاومت علیه دشمن را نشان می‌دهد.

حمله پهپادی و ترور العاروری

بر اساس گزارشات، انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت ناشی از حمله پهپاد صهیونیستی به دفتر حماس بوده است. این حمله منجر به شهادت سه نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر گردیده است. حزب‌الله این اقدام را تجاوز خطرناک به سیادت لبنان می‌داند و با تأکید بر پایبندی به عهد و پیمان خود، اعلام کرد که نیروهای مقاومت در حال آماده‌باش در بالاترین سطح قرار دارند.

نقض تعهدات دشمن

حزب‌الله با اشاره به ۹۰ روز کشتار در غزه و خانیونس، همچنین ترور سید رضی موسوی در سوریه، اظهار داشت که دشمن با این اقدامات توسل به سیاست حذف فیزیکی و ترور مجریان عملیات طوفان الاقصی کرده است. این اقدامات به گفته حزب‌الله، نه تنها به تقویت ایمان نیروهای مقاومت در منطقه منجر خواهد شد بلکه ایمان آنها به آرمانهای مقاومت و جهاد را افزایش خواهد داد.

حزب‌الله به پایان بیانیه‌اش افزود که این جنایات تنها موجب تشدید عزم نیروهای مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و ایران خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *