حسن معجونی در نقش پادشاه حله؛ سریال تاریخی “رویای نیمه شب” به نیمه رسید

حسن معجونی، بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون ایران، در جدیدترین نقش‌آفرینی خود در سریال تاریخی “رویای نیمه شب” به ایفای نقش پادشاه شهر حله پرداخته است. این سریال که به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در حال تولید است، اقتباسی آزاد از رمانی به همین نام نوشته مظفر سالاری می‌باشد.

تصویربرداری این سریال تاریخی در شهرک سینمایی دفاع مقدس به نیمه رسید و تصاویری از حسن معجونی در این نقش متفاوت منتشر شده است. سید حسین امیرجهانی نیز به‌عنوان نویسنده این سریال، داستانی جذاب و تاریخی را برای مخاطبان رقم زده است.

“رویای نیمه شب” محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به حضور بازیگران مطرحی مانند حسن معجونی و بهاره افشاری و همچنین سابقه موفق کارگردان و تهیه‌کننده در تولید سریال‌های تاریخی، مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

حسن معجونی پیش از این در آثار متنوعی همچون «آغوش باز»، «استاد»، «شب طلایی»، «آبادان یازده ۶۰»، «دفتر یادداشت»، «نیوکمپ» و «رازبقا» درخشیده است و این بار نیز با پذیرش نقش پادشاه حله، چالشی جدید را پیش روی خود قرار داده است.

حسن آخوندپور، کارگردان این سریال، پیش از این سریال موفق «عشق کوفی» را نیز به همراه سعید سعدی تولید کرده بود.

سایر بازیگران این مجموعه نیز به زودی معرفی خواهند شد و به‌زودی شاهد رونمایی از چهره‌های جدید در این سریال خواهیم بود.

“رویای نیمه شب” با روایتی تاریخی و حضور بازیگران توانمند، نوید یک سریال جذاب و دیدنی را می‌دهد و انتظار می‌رود پس از پخش، با استقبال مخاطبان روبرو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *