خبر خوش برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران: ارائه تسهیلات گسترده در دولت سیزدهم!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارائه تسهیلات و خدمات متنوع به بیش از ۸۴ هزار خانواده شهید و ایثارگر در دولت سیزدهم خبر داد.

سید امیر قاضی‌زاده هاشمی در آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم با اشاره به اقدامات انجام شده برای این عزیزان، گفت: در این دولت در قالب طرح “سپاس” بیش از یک هزار و ۸۸۷ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران انجام شده که رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از راه‌اندازی ۱۰۵۸ حسینیه و خانه شهید، برگزاری بیش از ۲۳ هزار مراسم توسط مردم در این اماکن و برگزاری ۴۸ هزار و ۶۹۸ یادواره مردمی خبر داد. همچنین بیش از ۸۵ هزار گلزار شهدا ساماندهی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این بنیاد، از تهیه ۹ فیلم و سریال با مشارکت بنیاد و دریافت ۲ جایزه فیلم فجر و ۳ سیمرغ بلورین، تهیه ۱۰۳ عنوان مستند با رشد ۳۰۰ درصدی و انتشار ۱۵۳ عنوان کتاب با رشد ۲۲۰ درصدی خبر داد.

در حوزه اشتغال نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است. نرخ بیکاری ایثارگران از ۱۹.۶ به ۷.۴ درصد کاهش یافته و ۳۳ هزار و ۶۲۹ ایثارگر جذب دستگاه‌های دولتی شده‌اند. تبدیل وضعیت ۲۱۹ هزار و ۸۲۵ ایثارگر نیز از دیگر دستاوردهای این دولت در این زمینه است که در دولت قبل سابقه نداشته است.

در زمینه مسکن نیز ۸۴ هزار و ۳۸۲ نفر تسهیلات مسکن دریافت کرده‌اند و ۱۴ هزار و ۱۰۶ زمین و مسکن نیز واگذار شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دولت سیزدهم به طور چشمگیری افزایش یافته است، از ادامه تلاش‌ها برای رفع مشکلات و ارتقای سطح رفاه این عزیزان خبر داد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *