دستگیری متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد و برخورد قاطع با سوداگران مسکن

در پی گزارش‌های متعدد مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در یکی از محلات شهرکرد، نیروهای شهرداری با حضور در محل و صدور اخطارهای لازم، با مقاومت متخلفان مواجه شدند. این افراد با پرتاب سنگ به سمت ماموران شهرداری، قصد جلوگیری از اجرای قانون را داشتند.

به دنبال این اتفاق، با درخواست شهرداری و صدور دستور قضایی، نیروهای انتظامی وارد عمل شده و سه نفر از متخلفان را دستگیر کردند. همچنین پنج دستگاه خودرو متعلق به متخلفین توقیف شد. با اقدام به موقع نیروهای انتظامی و شهرداری، عملیات ساختمانی غیرمجاز متوقف شد و مالک ساختمان و سایر متواریان نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

یاسر کریمی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، ضمن تایید این خبر، بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد. وی اظهار داشت که سوداگران مسکن با ساخت و سازهای غیرمجاز و اضافه کردن طبقات به ساختمان‌ها، علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان، به مدیریت شهری نیز آسیب می‌رسانند.

دادستانی کل استان چهارمحال و بختیاری با هدف حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از تخلفات ساختمانی، برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است. از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *