رضا ایرانمنش: از بستری شدن در بیمارستان تا عشق به بازیگری

رضا ایرانمنش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که به تازگی از عمل جراحی مرخص شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر از وضعیت جسمانی خود، عشق به بازیگری و برنامه‌های آینده‌اش گفت.

ایرانمنش که به دلیل عوارض ناشی از گلوله و ترکش‌های دوران جنگ تحمیلی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با ویلچر یا واکر راه می‌رود، گفت: جا به جایی برایم سخت است اما خدا را شکر حالم بهتر است.

این بازیگر با اشاره به دلیل عمل جراحی اخیرش، عنوان کرد: سال گذشته سه گلوله و یک ترکش باقی مانده در بدنم که باعث آسیب به استخوان لگن شد. بعد از عمل جراحی برای خروج آنها، طی یک سال اخیر در پی عوارض مختلفی لگنم دچار آسیب شد که دوباره باید عمل می‌شد.

ایرانمنش با اشاره به ریسک بالای عمل جراحی، گفت: این آسیب‌ها شرایط من را حساس کرده و ریسک بیهوشی را بالا برده بود، بخشی از این ریسک هم به دلیل تعداد کما و جراحی‌های متعددی بود که پیش از این داشتم.

وی با تقدیر از همسر، پسر و بابک نوری که در دوران بستری در بیمارستان از او مراقبت می‌کردند، گفت: مردم همیشه به من لطف دارند و این بار هم لطف داشتند. دکتر خواهش کرد که مراقبت صورت بگیرد تا کسی به ملاقات نیاید.

ایرانمنش با اشاره به اینکه همچنان عاشق بازیگری است، گفت: برای بازیگری هم برخی دوستان صحبت داشته‌اند، من همچنان عاشق بازیگری‌ام اما نقش‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانم با توجه به شرایط جسمانی‌ام در آنها بازی کنم.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر در 7 کار بازی کرده است، گفت: عشق به کار مرا مجبور کرد در این آثار بازی کنم و شاید متن را دوست نداشتم.

ایرانمنش در پایان از کادر پزشکی بیمارستان بقیه الله و همچنین مردم که در این مدت برای او دعا می‌کردند، تشکر کرد.

نکات قابل توجه:

  • رضا ایرانمنش به دلیل عوارض ناشی از گلوله و ترکش‌های دوران جنگ تحمیلی، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
  • وی در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند و هنوز مشخص نیست چه زمانی به فعالیت‌های هنری خود باز خواهد گشت.
  • ایرانمنش با وجود شرایط جسمانی، همچنان عاشق بازیگری است و امیدوار است که بتواند به فعالیت در این حوزه ادامه دهد.

این خبر نشان می‌دهد که رضا ایرانمنش با وجود سختی‌ها و چالش‌های متعددی که در زندگی خود با آنها روبرو بوده است، همچنان امید خود را به آینده از دست نداده و به دنبال ادامه فعالیت در حرفه любимой خود است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *