سپاه پاسداران: جنایت تروریستی کرمان اقدامی کور برای القای ناامنی در کشور است


در بیانیه‌ای اخیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت تروریستی کرمان پرداخته و این حادثه را اقدامی کور و کینه‌توزانه برای القای ناامنی در کشور خوانده است. در این متن تحلیلی دقیق از جزئیات بیانیه آورده شده و به پیامدهای این جنایت پرداخته می‌شود.

محکومیت و ابراز تأثر

سپاه پاسداران در بیانیه خود، جنایت تروریستی عصر ۱۳ دی ماه در کرمان را محکوم کرده و آن را نتیجه کینه و بغض دشمنان به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و عشق ملت ایران به شهید قدس دانسته است.

جزئیات حادثه

بیانیه بیانگر این است که حادثه تروریستی در مسیر برگزاری آیین‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی رخ داد. این حمله به شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران مزار سردار دل‌ها از اقصی نقاط کشور انجامید.

هدف اصلی

سپاه پاسداران تأکید دارد که این حمله اقدامی کینه‌توزانه برای القای ناامنی در کشور است و در واقع انتقامی است از عشق و ارادت ملت عظیم‌الشأن ایران به شهید قدس، به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به آن شهید.

قدرت مقاومت

بیانیه به این نکته اشاره دارد که دشمنان باید بدانند آتشی که شهید سلیمانی بر قلب و جان ایرانیان افروخته، قابل خاموش شدن نیست. این آتش نه تنها زنده‌تر از قبل است بلکه انرژی جدیدی بر کالبد مکتب سلیمانی و ارادتمندان شهید قدس تزریق کرده و آنان را برای مقاومت و ایستادگی برابر دشمنان اسلام فراخوانده.

پیام نهایی

بیانیه در پایان با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهدای عزیز به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا و آحاد ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی ابراز همدردی با مجروحان حادثه و طلب شفای عاجل آنان را انجام داده است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *