شروع فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال با حضور ۱۸ تیم

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان از امروز با برگزاری دیدارهای هفته نخست آغاز می‌شود. ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات با هدف کسب سهمیه لیگ برتر و جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور ۶ تیم تازه وارد هستیم. صنعت نفت آبادان و پیکان که از لیگ برتر سقوط کرده‌اند به همراه نیرو زمینی، بعثت کرمانشاه، پالایش نفت بندرعباس و استقلال ملاثانی (که سهمیه خود را واگذار کرد) به جمع تیم‌های لیگ یک پیوسته‌اند. از سوی دیگر، خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان به عنوان تیم‌های اول و دوم فصل گذشته به لیگ برتر صعود کردند و تیم‌های خوشه طلایی، شاهین بندر عامری و دریا کاسپین بابل نیز به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

تیم‌هایی مانند فجر سپاسی که فصل گذشته به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست به لیگ برتر صعود کند و نفت مسجدسلیمان که در جایگاه چهارم قرار گرفت، از جمله مدعیان کسب سهمیه لیگ برتر در این فصل هستند. همچنین تیم‌هایی مانند سایپا، آریو اسلامشهر و مس شهربابک نیز با هدایت مربیانی باتجربه به دنبال کسب نتایج بهتر هستند.

در هفته نخست این رقابت‌ها، دیدارهای جذابی برنامه‌ریزی شده است. از جمله این دیدارها می‌توان به بازی داماش گیلان مقابل نیروی زمینی، سایپا مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان مقابل شهرداری آستارا اشاره کرد.

با توجه به رقابت نزدیک تیم‌ها و حضور تیم‌های تازه وارد، انتظار می‌رود فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال بسیار جذاب و پر رقابت باشد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *