ضرورت برخورد قاطع با سد معبر و پیگیری اسناد املاک شهری در بجنورد

در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورا بر ضرورت برخورد قاطع با پدیده سد معبر و همچنین پیگیری جدی برای صدور اسناد املاک و معابر شهری تاکید کردند.

رئیس شورای شهر بجنورد ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورا، بر اهمیت آماده‌سازی شهر برای بازگشایی مدارس و استقبال از سال جدید تحصیلی تاکید کرد.

اعظم السادات افشین فر، رئیس کمیته بانوان و خانواده شورا، به معضل سد معبر در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و خواستار مدیریت و رفع این مشکل شد. شهردار بجنورد نیز در پاسخ به این نگرانی، به مشکلاتی همچون نبود حمایت کافی از سوی دستگاه‌های مرتبط و احکام قضایی به نفع شهرداری اشاره کرد. با این حال، وی با اشاره به همکاری دادستان و تاسیس سازمان ساماندهی مشاغل، از مدیریت جدی‌تر این موضوع در آینده خبر داد.

سید محسن موسوی، عضو هیئت رئیسه شورا، نیز بر اهمیت اخذ سند مالکیت برای معابر و فضاهای عمومی شهر تاکید کرد و خواستار اقدامات لازم شهرداری در این زمینه شد. وی معتقد است این اقدام علاوه بر جلوگیری از سودجویی، درآمدهای پایدار و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را برای شهر فراهم می‌کند.

در ادامه جلسه، مواردی همچون تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، طرح توسعه شبکه گاز شهر، مزایده اجاره خودروهای شهرداری و گزارش کمیته حسابرسی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به طور کلی، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد بر لزوم بهبود وضعیت شهر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید دارند و در این راستا، برخورد با تخلفاتی همچون سد معبر و پیگیری مسائل مربوط به املاک شهری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *