قهرمانی والیبال نشسته، پاسخی دندان‌شکن به حاشیه‌سازان

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، پس از کسب هشتمین عنوان قهرمانی این تیم در بازی‌های پارالمپیک پاریس، به انتقادات پیش از بازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه تیمش واکنش نشان داد. وی با بیان اینکه برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه و تضعیف روحیه تیم بودند، تأکید کرد که والیبالیست‌های نشسته با عملکرد درخشان خود به این حاشیه‌ها خاتمه دادند.

رضایی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال نشسته با وجود شرایط دشوار و کمبود بازی‌های تدارکاتی موفق به کسب قهرمانی شده است، از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی قدردانی کرد. وی همچنین به پاداش کمتر بازیکنان تیم‌های تیمی نسبت به ورزشکاران انفرادی اشاره کرد و گفت که برای بازیکنان، اهتزاز پرچم ایران مهم‌ترین هدف بوده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان صحبت‌های خود به آینده این تیم اشاره کرد و گفت که منتظر تصمیم‌گیری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک درباره تغییرات احتمالی در کادر فنی و ترکیب تیم است.

رضایی در این مصاحبه به صراحت اعلام کرد که از عملکرد همه بازیکنان تیم راضی بوده و هیچ‌یک از آن‌ها تصمیم به خداحافظی از تیم ملی نگرفته‌اند. وی همچنین بر اهمیت حمایت از تیم‌های ملی و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران تأکید کرد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *