نبرد غول‌ها در یورو 2024؛ جدال اسپانیا و کرواسی در گروه مرگ

رقابت‌های یورو 2024 با برگزاری سه دیدار از گروه‌های A و B پیگیری می‌شود و امشب شاهد نبرد غول‌های فوتبال اروپا در گروه مرگ خواهیم بود.

در حساس‌ترین بازی امشب، اسپانیا، مدعی قهرمانی، به مصاف کرواسی، نایب‌قهرمان دوره قبل، می‌رود. دو تیم در سال 2020 در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو به مصاف هم رفتند که اسپانیا در ضربات پنالتی پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.

این دو تیم سابقه تقابل‌های جذابی با یکدیگر دارند و بازی امشب نیز بدون شک دیدنی خواهد بود. در دیگر بازی‌های امشب، سوئیس و مجارستان در گروه A و ایتالیا و آلبانی در گروه B به مصاف هم می‌روند.

ایتالیا، قهرمان دوره قبل، امیدوار است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و اسپانیا نیز به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی خود در یورو است.

بی شک یورو 2024 یکی از جذاب‌ترین دوره‌های این رقابت‌ها خواهد بود و شاهد بازی‌های زیبایی از تیم‌های قدرتمند اروپا خواهیم بود.

برنامه بازی‌های امشب:

  • سوئیس – مجارستان: ساعت 16:30 به وقت تهران
  • اسپانیا – کرواسی: ساعت 19:30 به وقت تهران
  • ایتالیا – آلبانی: ساعت 22:30 به وقت تهران

نکات آماری:

  • اسپانیا در 6 از 10 تقابل خود با کرواسی پیروز شده است.
  • ایتالیا در هر 4 تقابل خود با آلبانی پیروز شده است.
  • سوئیس در 30 از 46 تقابل خود با مجارستان پیروز شده است.

پیش‌بینی:

پیش‌بینی بازی‌های امشب کار سختی است و هر چهار تیم شانس پیروزی دارند. با این حال، به نظر می‌رسد اسپانیا و ایتالیا شانس بیشتری برای پیروزی در بازی‌های خود داشته باشند. امیدواریم شاهد بازی‌های زیبایی از تیم‌های حاضر در یورو 2024 باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *