نمایشگاه نقاشی‌های عاشورایی «رستاخیز» با حضور حسام‌الدین سراج و حسن روح‌الامین در نیاوران افتتاح شد

نمایشگاه آثار علی بحرینی با عنوان «رستاخیز» با حضور چهره‌های برجسته هنری در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت، 38 تابلو از آثار این هنرمند به نمایش گذاشته شده است که صحنه‌های مختلفی از واقعه عاشورا و زندگی امام علی (ع) را در ابعاد مختلف با تکنیک و سبک تلفیقی از رئالیسم و امپرسیونیسم به تصویر می‌کشد.

حسام الدین سراج خواننده و حسن روح‌الامین نقاش از جمله حاضران در این مراسم بودند. محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به هنر اساطیری ایرانی گفت: «هنر ایرانی وقتی با یک شور و اشتیاق خاموش نشدنی به نام محبت اهل بیت و داغ عزای سیدالشهدا (ع) ترکیب شود، پدیده ای خلق می شود که همواره ماندگار می ماند و با زبان هنر بر دل می نشیند.»

حسام الدین سراج نیز با ارزشمند خواندن آثار علی بحرینی، عنوان کرد: «این آثار با انتخاب بسیار جالب از صحنه های عاشورا، در عین اینکه یک بیان رئال دارد ولی به شیوه ای سوررئال نیز است. هر کدام از این آثار مانند یک رمان و شعر است و امیدوارم مردم از این نمایشگاه و آثار دیدن کنند.»

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند تا 12 مرداد از این نمایشگاه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران دیدن کنند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *