ورزشکاران ایرانی در روز نخست پارالمپیک پاریس به میدان می‌روند

امروز پنجشنبه، هشت شهریور ماه، کاروان ایران در هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک پاریس رسماً به میدان رقابت قدم گذاشت. در نخستین روز این مسابقات، نمایندگان کشورمان در دو رشته پاراتکواندو و پاراتیروکمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در رشته پاراتکواندو، مریم عبداله پور و زهرا رحیمی در اوزان ۴۷- و ۵۲- کیلوگرم بانوان کلاس K44 به ترتیب از ساعت ۱۱:۳۰ و ۱۸:۳۰ به وقت محلی به رقابت خواهند پرداخت. این دو ورزشکار ایرانی در مراحل مختلف این رقابت‌ها از جمله یک شانزدهم، یک هشتم، شانس مجدد، نیمه‌نهایی، مدال برنز و فینال به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

همچنین در رشته پاراتیروکمان، ورزشکاران ایرانی در بخش‌های کامپوند و ریکرو انفرادی زنان و مردان از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی به رقابت خواهند پرداخت. فاطمه همتی، غلامرضا رحیمی، محمدرضا عرب عامری، هادی نوری، سینا منشازاده و سمیه رحیمی اسامی ورزشکارانی هستند که در این رشته به نمایندگی از ایران به میدان خواهند رفت.

شایان ذکر است که کاروان ورزشی ایران با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته مختلف در بازی‌های پارالمپیک پاریس شرکت کرده است و تا پایان این مسابقات، شاهد رقابت‌های نفس‌گیر ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف خواهیم بود.

امید است ورزشکاران ایرانی بتوانند با کسب بهترین نتایج، پرچم کشورمان را در این رقابت‌های مهم به اهتزاز درآورند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *