پراید در محور رامیان به دره سقوط کرد؛ یک مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از سقوط یک دستگاه پراید به دره در محور رامیان و مصدوم شدن یک نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (یکشنبه 16 خرداد 1403) یک دستگاه پراید در محور رامیان به شاهرود، محدوده روستای ملچ آرام (انجیر چشمه) دچار انحراف از جاده و سقوط به دره شد.

پس از اعلام این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان، بلافاصله یک تیم سه نفره به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

در این حادثه یک نفر مصدوم شد که توسط تیم هلال احمر از خودرو رهاسازی و به منطقه امن انتقال داده شد و سپس تحویل عوامل اورژانس شد.

رضا حاجیلری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان، در این خصوص گفت: “آقا 52 ساله مصدوم این حادثه توسط تیم هلال احمر رهاسازی و به منطقه امن انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.”

وی همچنین از برخورد دو خودرو سوزوکی ویتارا و پژو 207 در محدوده روستای ده ناعلاج در روز گذشته خبر داد و افزود: “این حادثه هفت مصدوم برجا گذاشت که 6 مصدوم توسط عوامل اورژانس منتقل و یک خانم 23 ساله به دلیل مولتی تروما توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت منتقل شد.”

حوادث رانندگی متاسفانه یکی از معضلات اصلی جاده های کشور است و رانندگان باید با رعایت قوانین رانندگی و احتیاط کامل از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *