کشتی فرنگی جوانان آسیا: 4 نماینده ایران در فینال و رده بندی

مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در حال برگزاری است و 4 کشتی‌گیر ایرانی در اوزان 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم به فینال و رده بندی راه یافته‌اند.

احمدرضا محسن نژاد در وزن 67 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود از قرقیزستان، ترکمنستان و چین به دیدار فینال راه یافت. او در فینال به مصاف یوسف اشرف اف از قزاقستان می‌رود.

اهورا بویری در وزن 72 کیلوگرم پس از شکست دادن حریفان خود از ترکمنستان و چین، در مرحله نیمه نهایی مغلوب کشتی‌گیر قرقیزستانی شد و به دیدار رده بندی رفت. او در این مرحله با گونهی لی از چین روبرو می‌شود.

محمد ارجمند در وزن 82 کیلوگرم پس از پیروزی بر حریفان خود از قرقیزستان، در مرحله نیمه نهایی به کشتی‌گیر چینی باخت و به دیدار رده بندی راه یافت. او در این مرحله با محمود حاوساوی از عربستان کشتی می‌گیرد.

حمیدرضا کشتکار در وزن 97 کیلوگرم با اقتدار از سد حریفان خود از قرقیزستان و چین عبور کرد و به دیدار فینال راه یافت. او در فینال به مصاف برنده کشتی گیران قزاقستان و ازبکستان می‌رود.

محمدمهدی غلامپور در وزن 60 کیلوگرم در دور اول مغلوب حریف ازبکستانی خود شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کامل نمایندگان ایران:

  • وزن 60 کیلوگرم: محمدمهدی غلامپور (مقام دهم)
  • وزن 67 کیلوگرم: احمدرضا محسن نژاد (فینال)
  • وزن 72 کیلوگرم: اهورا بویری (رده بندی)
  • وزن 82 کیلوگرم: محمد ارجمند (رده بندی)
  • وزن 97 کیلوگرم: حمیدرضا کشتکار (فینال)

مسابقات فینال و رده بندی امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد درخشش کشتی‌گیران ایرانی و کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشورمان باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *