گاریدو به تهران بازگشت: تمرینات پرسپولیس از امروز آغاز می‌شود

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، صبح امروز (شنبه) طبق برنامه به تهران بازگشت تا تمرینات تیم برای فصل جدید را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گاریدو همراه با دستیار خود، خاویر اولیوا، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. ادریس سیسی، مربی بدنساز پرسپولیس، نیز پیش از این در روز سه‌شنبه به تهران بازگشته بود.

طبق برنامه، تمرینات فصل جدید سرخ‌پوشان از امروز شنبه 23 تیرماه آغاز خواهد شد.

بازگشت گاریدو به تهران، نویدبخش آغاز فصل جدیدی برای پرسپولیس است. هواداران این تیم امیدوارند که گاریدو بتواند با استفاده از تجربیات و دانش خود، پرسپولیس را به موفقیت‌های بیشتری در فصل پیش رو رهنمون کند.

پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر عنوان قهرمانی را به رقیب سنتی خود استقلال واگذار کرد. با این حال، این تیم با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی، نایب قهرمانی در سوپرجام و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فصل را با دست پر به پایان رساند.

گاریدو در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. او با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در لیگ برتر نیز تا هفته‌های پایانی مدعی قهرمانی بود.

انتظار می‌رود که گاریدو در فصل جدید با انگیزه و برنامه‌های بیشتری کار خود را دنبال کند و بتواند پرسپولیس را به افتخارات بیشتری برساند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *