یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سال ۲۰۲۴

دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا در نامه‌ای رسمی، یزد را به عنوان شهر میزبان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سال ۲۰۲۴ معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت‌ها که هر ساله در اواخر فروردین ماه برگزار می‌شد، با پیشنهاد ایران به والیبال ورلد، تاریخ برگزاری آن به شهریورماه تغییر یافت.

از آنجایی که شرکت والیبال ورلد تاکنون با ایران در برگزاری مسابقات همکاری نداشته، یزد به همراه دو کشور دیگر از جمله ژاپن نامزد میزبانی این رقابت‌ها بود.

با رایزنی‌ها و پیگیری‌های سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، و موافقت والیبال ورلد، یزد به عنوان میزبان این مسابقات در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۲ تیم از ۱۸ تا ۲۵ شهریور در یزد برگزار می‌شود، دو تیم از ایران، یکی به عنوان قهرمان و دیگری به عنوان میزبان، حضور خواهند داشت.

این میزبانی برای ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که نخستین تجربه همکاری والیبال ورلد با فدراسیون والیبال ایران محسوب می‌شود و می‌تواند مقدمات میزبانی کشورمان از رویدادهای جهانی در رده بزرگسالان مانند لیگ ملت‌ها و قهرمانی جهان را فراهم کند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سال‌های اخیر با حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیایی، از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار شده است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *