آسیب مغزی تعدادی از نظامیان آمریکایی در حمله به عین‌الاسد

Estimated read time 0 min read

سازمان «سنتکام» اعلام کرده است که در حال انجام معاینات و ارزیابی میزان آسیب مغزی به تعدادی از نظامیان آمریکایی، که در جریان حمله موشکی به پایگاه «عین‌الاسد» دچار آسیب شده‌اند، مشغول است.

وضعیت پایگاه عین‌الاسد

بررسی پیامدهای حمله موشکی

وزارت دفاع آمریکا نیز اطلاعاتی را اعلام کرده و گزارش داده است که وضعیت پایگاه «عین الاسد» در عراق پس از حمله موشکی گسترده شامگاه شنبه تحت نظر قرار دارد و در حال بررسی پیامدهای این حمله می‌باشد.

سازمان تروریستی «سنتکام» نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در حال انجام معاینات و ارزیابی میزان آسیب مغزی به نظامیان آمریکایی، که در جریان حمله موشکی به پایگاه «عین‌الاسد» آسیب دیده‌اند، فعالیت دارد.

پاسخ نظامیان به حمله

اظهارات سنتکام و تایید مقام آمریکایی

به گفته سنتکام، نیروهای پدافند هوایی آمریکایی موفق به رهگیری اکثر موشک‌ها شده‌اند، اما در این حمله یک سرباز عراقی زخمی شده است. این اظهارات همراه با تایید یک مقام آمریکایی ناشناس نشان از جراحات و آسیب‌های مختلف نظامیان در جریان حمله دارد.

منشأ موشک‌ها

گزارش شلیک از داخل عراق

شبکه «فاکس نیوز» گزارش داده است که موشک‌هایی که پایگاه عین الاسد را هدف قرار دادند، از داخل عراق شلیک شده بودند. این گزارشات نشانگر تشدید تنش‌ها در منطقه و اهمیت ارتباط این حمله با وضعیت سیاسی و نظامی عراق و نیز تأکید بر ادامه تهدیدات مقاومت اسلامی عراق به نظامیان آمریکایی می‌باشد.

تأیید مسئولیت

مقاومت اسلامی عراق در پشت حمله

گروه «مقاومت اسلامی عراق» در بیانیه‌ای مسئولیت حمله موشکی گسترده به پایگاه عین‌الاسد را به عهده گرفته و اعلام کرده است که به حملات خود علیه نظامیان آمریکا ادامه خواهد داد. این اقدام به وضوح نشان‌دهنده تصمیم و اعتزاز گروه به مقاومت در برابر اشغالگران خارجی است.

در نهایت، با وقوع این حمله موشکی، منطقه به یک فاز جدید از تنش‌ها و اتفاقات نظامی و سیاسی وارد شده است. ادامه رصد و بررسی وضعیت و واکنش‌ها از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours