سخنگوی شورای نگهبان: اسامی یک هزار تأیید صلاحیت‌ شده جدید به وزارت کشور ارسال شد

Estimated read time 0 min read

شورای نگهبان، در حال پیشبرد مراحل بررسی صلاحیت‌ها به شیوه‌ای منظم و دقیق، نام‌های هزار فردی که در این مراحل تأیید شده‌اند را به وزارت کشور ارسال کرده است. این اعلان به تایید اطلاعات در مورد لیست نهایی تأییدصلاحیت‌شدگان در تاریخ ۱۹ بهمن منتهی خواهد شد.

مراحل بررسی صلاحیت‌ها

با توجه به گزارش خبرنگاری خبرگزاری فارس، هادی طحان‌نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۲۱ سیما، مراحل بررسی صلاحیت‌ها به سه دوره تقسیم شده است. این دوره‌ها به ترتیب شامل هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان می‌باشند.

آغاز بررسی از ۲۰ دی

طحان‌نظیف اعلام کرد که از تاریخ ۲۰ دی، شورای نگهبان به بررسی صلاحیت‌ها پرداخته و در حال ارزیابی اعتراضات داوطلبان است. اعضای شورا به صورت مستقیم با پرونده‌های داوطلبان درگیر شده و در صورت وجود هرگونه ابهام یا شائبه، با ایشان تماس می‌گیرند یا حتی آنان را به جلسات دعوت می‌کنند.

بیش از یک هزار نفر تأییدصلاحیت یافته‌اند

با اظهار اینکه تا کنون بیش از یک هزار نفر در مرحله بررسی صلاحیت‌ها تأیید صلاحیت شده‌اند، طحان‌نظیف تصریح کرد که تا تاریخ ۱۹ بهمن، زمان کافی برای ادامه تلاش‌های شبانه‌روزی باقی مانده است.

پایان مراحل بررسی

اخبار خوشحال‌کننده‌تر این است که ساعتی پیش فهرست اسامی یک هزار نفری که تاکنون در مرحله شورای نگهبان تأیید شدند، به وزارت کشور ارسال شده و در روز ۱۹ بهمن لیست نهایی تأییدصلاحیت‌شدگان اعلام خواهد شد. این مراحل به طور دقیق و با دقت برگزار شده و تصمیم‌ها با مشارکت فعال اعضا اتخاذ می‌شوند.

در نهایت، سخنگوی شورای نگهبان امیدوار است که این فرایند بررسی صلاحیت‌ها به بهترین نحو ادامه پیدا کند و تأییدصلاحیت‌شدگان بر اساس استانداردهای لازم اعلام شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours