بازداشت مدیران گروه توهین کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در بویین زهرا

Estimated read time 0 min read

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا از شناسایی و بازداشت 6 نفر از مدیران گروه فضای مجازی در این منطقه خبر داد. این گروه با بیش از 1500 عضو، به توهین به مقدسات، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، و انتشار محتوای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان پرداخته بود.

موجب ناراحتی مردم شهید پرور منطقه

با بیان ادامه فعالیت این گروه در فضای مجازی، مردم شهید پرور منطقه ناراحت شده و با درخواست اعضای شورا و اهالی روستاها، دستگاه قضائی با رصد فعالیت‌های این گروه برخورد کرد.

تشکیل پرونده قضایی برای مدیران گروه

در پی توقف فعالیت گروه در یکی از روستاها، 6 نفر از مدیران این گروه شناسایی و دستگیر شدند. به این افراد به اتهام توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پرونده قضایی تشکیل شده است.

پیگیری مستمر دستگاه‌های امنیتی در فضای مجازی

دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا تأکید کرد که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی همواره در حال رصد فعالیت‌های فضای مجازی بوده و با تأکید بر دستور دادستان کل کشور، به شناسایی افراد توهین‌آمیز می‌پردازند و آنها را به دستگاه قضائی معرفی می‌کنند.

پایان به توهین به شهدای تروریستی کرمان

این برخورد با گروه توهین‌آمیز نه تنها به پایان توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی انجامیده بلکه باعث آرامش و اطمینان مردم شهید پرور منطقه نیز خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours