برف و باران در راه همدان

Estimated read time 0 min read

دکتر روح‌الله زاهدی، کارشناس ارشد اداره هواشناسی همدان، اطلاعات جدیدی ارائه داده است. او اعلام کرد که از اواسط هفته جاری تا اواسط هفته آینده، استان همدان با بارش باران و برف در اکثر نقاط خود روبرو خواهد شد.

به گفته زاهدی، از امروز به مدت چند روز آینده، آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. این افتراق همراه با وزش باد ملایم در برخی از نقاط است.

پیش‌بینی بارش باران و برف

تحلیل‌های مدل هواشناسی نشان می‌دهد که از روز دوشنبه به بعد، ابرهای ناک به تدریج در آسمان ظاهر می‌شوند و احتمال بارش باران و برف در اکثر نقاط افزایش می‌یابد. بر اساس این پیش‌بینی، بارش باران در مناطق پست و برف در نقاط مرتفع قابل انتظار است. با افزایش تعداد ابرها، دما در برخی از نقاط نیز به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

دمای نسبت به گذشته

زاهدی به یادآوری کرد که در روزهای گذشته، دمای منفی ۶ درجه سانتیگراد در همدان و سایر مناطق شاهد بودیم. صبح امروز، قهاوند با منفی ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان بوده و روز گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط را به خود اختصاص داده‌اند.

به طور کلی، این تغییرات آب و هوایی باعث تنوع و جذابیت بیشتر در مناطق همدان می‌شود و به همراه آن، فرصتی برای لذت بردن از طبیعت زیبا و تجربه‌ی منحصر به فرد فراهم می‌آورد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours