برکناری ۲ فرماندار فارس به دلیل جانبداری در انتخابات

Estimated read time 0 min read


در یک حرکت قاطع برای تضمین سلامت انتخابات، استاندار فارس اعلام کرد که دو فرماندار فارس به دلیل جانبداری در فرآیند انتخابات اخیراً از مسئولیت خود برکنار شدند. این تصمیم با هدف تأکید بر اهمیت امانت داری و سلامت در فرآیند انتخابات اتخاذ شده است.

هشدار جدی به فرمانداران

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، به تمام فرمانداران فارس هشدار داد و تصریح کرد که هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانبداری در انتخابات را ندارد. ایشان بیان کردند که صندوق رای به عنوان امانت مردم نزد مسئولان است و هر گونه جانبداری مختلف با مسئولیت و امانت‌داری نهادهای اجرایی در انتخابات تضاد دارد.

تأکید بر اعتماد مردم

استاندار فارس تأکید کرد که اصلی‌ترین هدف این تدابیر، جلب اعتماد مردم به فرآیند انتخابات است. با این اقدامات، سعی بر آن داریم تا مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه امسال افزایش یابد و این مشارکت به چشمان مردم این سرزمین گسترده و باستانی نقش آفرینی کند.

اهمیت امنیت انتخابات

ایمانیه به اهمیت امنیت انتخابات اشاره کرد و اعلام کرد که تمام تدابیر لازم برای ایمن‌سازی محل استقرار صندوق‌های رای در این استان اتخاذ شده است. از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای پیشرفته برای اطمینان از سلامت انتخابات استفاده خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours