بیانیه اولیه اسنپ‌فود در رابطه با هک بخشی از اطلاعات کاربران

Estimated read time 1 min read

پس از اعلام گروهی از هکرها درخصوص نفوذ به بخشی از اطلاعات مشتریان اسنپ‌فود، این پلتفرم در یک بیانیه اقدامات انجام شده را تشریح کرد.

تدابیر امنیتی اولیه:

در این بیانیه، اسنپ‌فود اعلام کرد که در همکاری با پلیس فتا، به شناسایی و رفع آلودگی ناشی از هک مذکور پرداخته است. شرکت این مسئولیت را به عهده گرفته و تعهد کرده است که دلایل وقوع این حادثه را با دقت مورد بررسی قرار دهد.

تحلیل و بررسی دقیق:

گفته شده است که گروه هکری اطلاعات را پیش از هرگونه مذاکره با اسنپ‌فود به فروش گذاشته است. این پلتفرم نیز در تلاش است تا با مذاکره با گروه هکری، جلوگیری از انتشار اطلاعات کاربران را به عهده بگیرد.

مراحل مذاکره:

اسنپ‌فود اعلام کرده که برای مقابله با تهدیدها، حداکثر تلاش خود را در مذاکرات با گروه هکری انجام خواهد داد. هدف اصلی، جلوگیری از انتشار داده‌های حساس کاربران است.

حفاظت اطلاعات بانکی:

بیانیه ویژه شده است که تمام اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، از جمله کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، به صورت کاملاً ایمن در حفاظت قرار دارد. این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی، در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

آینده:

پلتفرم اعلام کرده که در آینده اطلاعات تکمیلی بیشتری را در مورد این حادثه منتشر خواهد کرد. این اقدامات گامی اولیه برای حفاظت از امنیت کاربران اسنپ‌فود به شمار می‌روند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours