تخلف همراه اول و ایرانسل در حذف بسته‌های اینترنتی شبانه

Estimated read time 0 min read


به تازگی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تغییراتی در تعرفه بسته‌های اینترنتی خود اعلام کرده و در این میان، بسته‌های شبانه را حذف کرده‌اند. اما این تصمیم با واکنش‌های منفی کاربران و اظهارات وزارت ارتباطات همراه بوده است.

اعتراضات کاربران و پیامدها

رفع بسته‌های شبانه توسط این اپراتورها منجر به اعتراضات جدی کاربران شده است. این اعتراضات به خصوص در فضای مجازی پیگیری شده و برخی از کاربران از این اپراتورها به خاطر این تغییرات انتقادات فراوانی را مطرح کرده‌اند.

واکنش وزارت ارتباطات به تغییرات

وزارت ارتباطات با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که اپراتورها مجاز به حذف بسته‌ها نیستند و این اقدام به عنوان تخلف در نظر گرفته می‌شود. همچنین این بیانیه بر این اساس است که افزایش قیمت بسته‌ها نباید بیش از ۳۰ درصد باشد.

تأکید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار متنی تأکید کرده است که هیچ بسته‌ای بدون مجوز حذف نمی‌شود و حداکثر افزایش قیمت ۳۰ درصد است. اپراتورها نیز موظف به اطلاع‌رسانی جداول مقایسه قیمت‌ها قبل و بعد از به‌روزرسانی هستند.

تهدید به برخورد قانونی

رئیس سازمان رگولاتوری با انتشار اطلاعیه‌ای به اپراتورها هشدار داده است که در صورت تخلف از مقررات، با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد. این تهدید نشان‌دهنده جدی‌گیری این نهاد نظارتی در حفظ حقوق کاربران و پیگیری تغییرات تعرفه‌هاست.

آینده تغییرات تعرفه‌ها

با گذشت زمان، آیا این اپراتورها تغییراتی در تعرفه بسته‌های خود ایجاد خواهند کرد؟ آیا تعهدات آن‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق قیمت‌ها و بازگشت به حالت قبلی را به پیش خواهند برد؟ این مسائل موضوع بررسی و پیگیری‌های آینده خواهند بود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours