پایان مرحله اول تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با قهرمانی دوچرخه‌سوار عراقی

Estimated read time 1 min read

محمودآباد – مرحله نخست بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان مازندران، با قهرمانی ایهاب حسین عبدالخدر از عراق به پایان رسید. این مرحله از تور که صبح امروز از سرخرود آغاز شده بود، با طی مسافت 120 کیلومتر و عبور از شهرهای محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر به پایان رسید.

در این مرحله، ایهاب حسین عبدالخدر از عراق، آرتین صدیقی از استان مازندران و محمد نبی میرباقری از تیم بازرگانی برجسته آذربایجان شرقی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. مراسم اهدای جوایز این مرحله با حضور حسین دلیری، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، صابر اکبرزاده، رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر مسئولان در سرخرود برگزار شد.

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر که پس از 12 سال وقفه، دوباره از سر گرفته شده است، در سه مرحله و به مسافت بیش از 215 کیلومتر در حال برگزاری است.

در این تور، 49 دوچرخه‌سوار از 9 تیم داخلی و خارجی حضور دارند. مرحله دوم این تور فردا پنجشنبه از ساری به بابلسر برگزار خواهد شد. امیدواریم شاهد رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیزی در ادامه این تور باشیم و شاهد موفقیت دوچرخه‌سواران ایرانی در این مسابقات باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours