شخص توهین کننده به شهدای کرمان بازداشت شد

Estimated read time 0 min read

دادستان عمومی وانقلاب شوش اعلام کرد که یک فرد توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان، به همراه سردار سلیمانی، در این شهرستان شناسایی و بازداشت شده است.

پس از حادثه تروریستی در کرمان، برخی افراد با انتشار اخبار کاذب و محتواهای توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی، تلاش کردند تا اذهان عمومی را تشویش دهند و به خانواده‌های شهدا ناراحتی و رنج وارد کنند.

برخورد با تشویش‌افکنان

بر اساس دستور دادستانی، پلیس اطلاعات فراجا شوش به منظور مقابله با افراد تشویش‌افکن و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در مورد حادثه تروریستی کرمان، به عمل آمد. این تلاش منجر به شناسایی و بازداشت شخصی شد که اطلاعات کاذب و توهین‌آمیز منتشر کرده بود.

مسدودسازی صفحه توهین‌آمیز

دادستان اعلام کرد که بازداشت شده وی به همراه مسدودسازی صفحه این فرد در شبکه‌های اجتماعی، به عنوان برخوردی قانونی و عبرت‌آموز در مقابل توهین به شهدا و مقامات نظامی انجام شده است.

تأکید بر اراده ملت

دادستان عمومی وانقلاب شوش در پایان اظهارات خود، به آرامش کنونی جامعه اشاره کرد و این آرامش را به خون شهدا و فداکاری خانواده‌هایشان اختصاص داد. او تأکید کرد که با هرگونه توهین به این شخصیت‌های مقدس و جلب احترام به آن‌ها، به عنوان یک اقدام عبرت‌آموز، برخورد خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours