تکواندوکاران پومسه ایران نایب قهرمان آسیا شدند

Estimated read time 0 min read

تیم ملی پومسه ایران با کسب 10 مدال رنگارنگ در بخش بانوان و آقایان، عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد. هشتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی پومسه آسیا که از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام آغاز شده بود، امروز با نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در روز پایانی این رقابت‌ها، تیم ایران در بخش تیمی 3 مدال طلا، نقره و برنز کسب کرد. در مجموع، تیم ملی پومسه ایران با 10 مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. کره جنوبی قهرمان شد و چین تایپه به مقام سوم دست یافت.

مهدیه عقبایی، یاسمن لیموچی و تیم 3 نفره در بخش انفرادی و تیمی بانوان صاحب مدال طلا شدند. آتوسا فرهمند پارسا، یاسین زندی، مهدی جمالی و تیم 2 نفره بالای 30 سال 4 مدال نقره و علی سلمانی، محمدتقی حاتمی و تیم 2 نفره زیر 30 سال 3 مدال برنز برای تیم ملی کشورمان به ارمغان آوردند. این در حالی است که 9 تکواندوکار در قالب تیم ملی ایران در این مسابقات حضور داشتند و هر یک از آنها موفق به کسب مدال شدند.

کسب این افتخار، نشان دهنده تلاش و پشتکار تکواندوکاران پومسه ایران و همچنین مربیان این تیم است. امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در رقابت‌های آتی باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours