حملات دوباره آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن

تلویزیون یمن به صورت رسمی اعلام کرد که حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس در چند شهر و منطقه مختلف این کشور دوباره شدت یافته است. این حوادث نشان‌دهنده تجاوزات نظامی به مردم بیگناه یمن می‌باشد.

گزارشات از منابع غیررسمی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع غیررسمی اعلام کرده‌اند که صدای انفجار در شهرهای «صنعا»، «ذمار»، «صعده»، «تعز» و «الحدیده» شنیده شده و حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس در این مناطق انجام شده است.

اخبار تأییدنشده از تجاوز نظامی

رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» نیز اخبار تأییدنشده از تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به یمن را منتشر کرده است، که نشان‌دهنده ادامه نگرانی‌ها در مورد تجاوزات خارجی به این منطقه است.

اشتراک تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از انفجارها در شهرهای یمن را به اشتراک گذاشته‌اند. این تصاویر نشان‌دهنده وحشتناکی حملات آمریکا و انگلیس به جمعیت مظلوم یمن است.

تعدادی از شهرها هدف موشک‌باران ناوهای جنگی

صابرین‌نیوز گزارش داده که ناوهای جنگی نیروی دریایی آمریکا و انگلیس بار دیگر به تعدادی از شهرهای یمن موشک‌باران کرده‌اند. این اقدامات نشان‌دهنده تصمیم مستمر این نیروها برای حملات تجاوزکارانه به یمن است.

با افزایش تنش‌ها در این منطقه، نگرانی‌ها از ادامه تجاوزات خارجی و اثرات منفی بر جمعیت یمن به وجود آمده و نیاز به واکنش جهانی برای متوقف کردن این حملات اساسی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین


Warning: printf(): Too few arguments in /home/karmay/domains/sobh-online.ir/public_html/wp-content/themes/ace-news/inc/template-tags.php on line 67

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *