حملات مقاومت عراق به سه پایگاه آمریکا در سوریه

Estimated read time 0 min read

در یک اقدام موثر و تحت عنوان حمایت از مردم غزه، گروه “مقاومت اسلامی عراق” اعلام کرد که به منظور مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، سه پایگاه آمریکایی در خاک سوریه را هدف حملات خود قرار داده است. این حملات شامل پایگاه “خراب الجیر” در سوریه است که با موفقیت توسط موشک‌ها به هدف رسیده است.

حمله به میدان نفتی “العمر”

در ادامه، گزارش‌ها حاکی از حمله به محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی “العمر” در دیرالزور می‌باشد. این حمله نشان از تصمیم واقعی مقاومت عراق در مقابل اشغالگران است و نشانگر اراده قوی برای مقابله با تجاوزات آمریکا در منطقه است.

هدف حمله در روستای “الخضراء”

گزارش‌های دیگر حاکی از ادامه حملات به پایگاه‌های آمریکایی بوده و محل استقرار اشغالگران در روستای “الخضراء” نیز هدف حمله قرار گرفته است. این حملات، دومین اقدام پیاپی به پایگاه‌های آمریکا در چند دقیقه اخیر است.

حملات با دو پهپاد

به تایید “صابرین نیوز”، مقاومت اسلامی عراق از دو پهپاد برای حمله به پایگاه‌های آمریکا در میدان نفتی “العمر” و روستای “الخضراء” استفاده کرده است. این اقدامات نشان از بهره‌گیری از فناوری‌های نظامی پیشرفته و اعتماد به توانمندی‌های داخلی در حمایت از مناطق مظلوم فلسطین است.

ادامه تحت تجاوزات علیه غزه

مقاومت اسلامی عراق تاکنون به مقامات بین‌المللی واکنش نشان داده و آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند. این گروه تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه، اعلام کرده است که به حملات خود ادامه خواهد داد.

جمع‌بندی

حملات مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکا در سوریه نشان از تصمیم و اراده قاطعانه برای مقابله با اشغالگری و نقض حقوق بین‌المللی است. این اقدامات، پاسخی قدرتمند به تجاوزات آمریکا در منطقه بوده و نشانگر پایبندی به اصول انسانی و حقوق ملت‌ها توسط مقاومت عراق است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours