تمرکز حملات هوایی روسیه بر تاسیسات نظامی اوکراین

Estimated read time 1 min read

گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس حاکی از افزایش حملات هوایی روسیه به تاسیسات نظامی-صنعتی اوکراین است. مقام ارشد اطلاعاتی اوکراین در این باره اظهار داشته است که روسیه حملات خود را به صورت متمرکز بر تاسیسات نظامی این کشور انجام می‌دهد.

آخرین حملات هوایی: افزایش استفاده از پهپادها

وادیم اسکیبیتسکی، معاون رکن اطلاعات ارتش اوکراین، اعلام کرد که در این حملات اخیر از ۷۷۰ تا ۷۸۰ پهپاد استفاده شده است. او اظهار کرد: «در واقع در ماه دسامبر بیشترین استفاده از پهپاد‌ها بود.»

تهدید به شبکه انرژی اوکراین

با افزایش حملات هوایی روسیه، شبکه انرژی اوکراین نیز در معرض تهدید قرار گرفته است. اسکیبیتسکی اعلام کرد که علاوه بر تاسیسات نظامی، شبکه انرژی نیز هدف این حملات قرار گرفته است.

نقش پهپادها در حملات

با توجه به گزارش‌ها، ارتش روسیه از پهپادها به عنوان بخش مهمی از حملات هوایی خود استفاده می‌کند. از جمله راهکارهایی که در حملات به کار می‌برد، فریب‌های هوایی و پهپادهای انتحاری می‌باشد.

تحریم‌ها و کاهش کیفیت موشک‌ها

بر اساس پیشنهاد یوری ایحنات، سخنگوی نیروی هوایی اوکراین، اعمال تحریم‌ها می‌تواند منجر به کاهش کیفیت موشک‌های روسیه شود. این کاهش کیفیت می‌تواند توانایی روسیه در انجام حملات موشکی گسترده علیه اوکراین را سخت‌تر کند.

نقش سامانه‌های پیشرفته در مقابله با موشک‌های روسیه

ایحنات تاکید کرد که برای مقابله با موشک‌های بالستیک روسیه، نیاز به سامانه‌های پیشرفته مانند «پاتریوت» داریم. این سامانه‌ها می‌توانند موشک‌های روسیه را به طور موثر سرنگون کنند.

به نظر می‌رسد که در این مواجهات، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استراتژی‌های نوین تاثیرگذار خواهد بود. با ادامه تنش‌ها، نقش اقتصادی و تکنولوژیکی کلان‌ترین دوین کشورهای این منطقه نقش مهمی در ایجاد تغییرات اساسی خواهد داشت.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours