جانشین سرلک در آستانه پیوستن به پرسپولیس

Estimated read time 0 min read

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در جاری‌ترین مذاکرات ترتیبی برای تقویت تیم خود در فصل زمستان، بازیکن تیم مس رفسنجان، محمد خدابنده‌لو را در نظر گرفته و به احتمال زیاد، این انتقال در نیمه دوم فصل به اتمام خواهد رسید.

آمار حضور خدابنده‌لو در تیم فوتبال مس رفسنجان

خدابنده‌لو در نیم فصل اول با تیم مس رفسنجان در 13 دیدار به میدان رفته است. او اکنون تمایل دارد تا به تیم پرسپولیس پیوسته و مسیر حرفه‌ای خود را با این تیم ادامه دهد. مذاکرات پیشین نیز در خصوص انتقال او به پرسپولیس انجام شده بود، اما در نهایت به نتیجه مطلوب نرسید.

چالش‌ها و مشکلات انتقال

انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس همچنان با چالش‌ها و مشکلاتی همراه است. با توجه به قرارداد فعلی او با تیم مس رفسنجان، برای انجام این انتقال، پرسپولیس نیاز به موافقت تیم مبدا دارد.

تلاش برای جلب نظر مساعد مس رفسنجان

از سوی دیگر، مسئولان پرسپولیس در حال تلاش هستند تا با جلب نظر مساعد این باشگاه، مانعی را برای این انتقال ایجاد نکنند. این مرحله از مذاکرات نقل و انتقالات نیازمند مفاهیم و توافقات دقیق بین دو تیم می‌باشد.

پایان مذاکرات و امکان جایگزینی با سرلک

اگر این مذاکرات به نتیجه برسد، خدابنده‌لو به عنوان جانشین میلاد سرلک، بازیکنی که به دلیل خدمت به تیم نظامی در دوران سربازی، از تیم جدا خواهد شد، به ترکیب پرسپولیس اضافه خواهد شد.

نظرات و تحلیل درباره انتقال خدابنده‌لو

توافق با خدابنده‌لو نشان از رویکرد قوی باشگاه پرسپولیس در انتقالات زمستانی دارد. این انتقال نقلی جذاب در بازارانتقالات ورزشی ایران است که به زودی جلب توجه هواداران خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours