معاون رئیس جمهور: دولت موافق افزایش حقوق‌ها و عدالت در پرداخت‌ها است

Estimated read time 0 min read

در یک گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، معاون پارلمانی رئیس جمهور، سید محمد حسینی، به اهمیت افزایش حقوق کارمندان پرداخت و تأکید بر عدالت در پرداخت‌ها پرداخت.

تأیید پشتیبانی دولت از افزایش حقوق

دیدگاه معاون رئیس جمهور

حسینی ادعاهای منتشر شده در فضای مجازی را رد کرده و اظهار کرده است که دولت به افزایش حقوق‌ها موافقت دارد. او بیان کرده که دولت در حال تحقق عدالت در پرداخت حقوق کارمندان است و سعی دارد تفاوت دریافتی‌ها را کاهش دهد.

راهکارها برای افزایش حقوق

افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی حقوق

حسینی اظهار داشته که دولت به سمت افزایش حقوق عده‌ای که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش دهد. این تصمیم به منظور کاهش تفاوت در درآمد کارمندان و حرکت به سمت عدالت در پرداخت‌ها انجام شده است.

معاونت با حداقل حقوق

تاکید بر “متوسط افزایش حقوق ها” به منظور تمرکز بر حقوق کارمندان با حداقل دریافتی. این اقدام به منظور توجه بیشتر به افراد با درآمد کمتر صورت گرفته است.

توجه به نظر مجلس

تأکید بر عنایت مجلس

حسینی اظهار داشته است که دولت منتظر تصمیم مجلس در این زمینه است و امیدوار است که با توجه به عنایت نمایندگان عدالتگرا، پیشنهادات دولت را تأیید کنند.

پایان گفت‌وگو

اهمیت افزایش حقوق

تأکید بر افزایش حقوق به عنوان یک موضوع اساسی در لایحه بودجه و نقش آن در بهبود وضع معیشتی کارکنان

نتیجه‌گیری

در نهایت، حسینی بیان کرده است که تصمیمات مرتبط با افزایش حقوق به مرور زمان مورد بررسی مجلس قرار خواهد گرفت و امیدوار است که با توجه به دغدغه‌های دولت در خصوص عدالت اجتماعی، بهبود وضع معیشتی کارکنان حاصل شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours