دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق مجازات کدام جرم تتلو است؟

Estimated read time 0 min read

سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز اعلام کرد که دادگاه به دو پرونده از امیرحسین مقصودلو (تتلو) رای غیابی صادر کرده است. این محکومیت‌ها شامل دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای او هستند. اطلاعات بیشتری از وضعیت اتهامات و محکومیت‌های ایشان اعلام نشده است.

جرم مورد اتهام: نقض احکام قانونی و مشارکت در جرم

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، امیرحسین مقصودلو در دو پرونده مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از این پرونده‌ها در ناحیه ۳۳ دادسرای عمومی انقلاب تهران در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد. او به تهمت‌های جدیدی از جمله فساد فی‌الارض و شکات خصوصی متهم شده است.

وضعیت حال: بازداشت و موقوف در زندان

ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که به علت اتهامات مطروحه، امیرحسین مقصودلو به دلیل مشارکت در جرم موقوف و در زندان به سر می‌برد. موضوعات اتهامی ایشان برخی از جوانب مهم در حوزه قضایی استان تهران را تحت پوشش دارد.

رای غیابی در دو پرونده دیگر

نسبت به دو پرونده دیگر امیرحسین مقصودلو، رای غیابی صادر شده و در صورت اعتراض ایشان، اطلاع رسانی خواهد شد. این پرونده‌ها همچنان جزئیات دقیق‌تری در خصوص اتهامات و محکومیت‌ها دارند که منتظر اعلام اطلاعات بیشتر هستیم.

تتلو و اظهارات نسبت به قتل آتنا اصلانی

تتلو و اظهارات مورد انتقاد درباره حجاب

در گذشته، تتلو با اظهارات مختلف مورد انتقاد قرار گرفته بود، به ویژه اظهاراتی که درباره قتل آتنا اصلانی به چشم می‌خورد. او در این باره اظهار نظر کرده بود که از نظر او، حجاب مهمی برای کودکان کوچک است و این موضوع می‌تواند از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

پیگیری قانونی اظهارات و محکومیت تتلو

تاثیرات اظهارات تتلو به حدی بوده که به عنوان یک پرونده قانونی، به او اتهاماتی برای نشر اکاذیب و اخلال در نظم عمومی اعلام شده است. این اتهامات منجر به محکومیت او به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق شده است.

پایان داستان: اجرای مجازات و ادامه پرونده‌ها

با صدور رای غیابی برای امیرحسین مقصودلو، پرونده او به مراحل اجرای مجازات و ادامه محاکمات پیش می‌رود. منتظریم ببینیم آیا ایشان از حق اعتراض استفاده خواهد کرد و چه ادامه‌ای به این پرونده‌ها خواهیم دید.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours