سرلشکر موسوی: خون‌های مردم غزه سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند

Estimated read time 0 min read

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بررسی نقض‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، اظهار کرد: هیچ چیز نمی‌تواند شکست خفت‌بار این رژیم را جبران کند و خون پاک مردم غزه، سرعت سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی را بیشتر خواهد کرد.

ارتقاء توان رزمی نیروهای پدافند هوایی

در بازدید از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، سرلشکر موسوی توان رزمی و عملیاتی این یگان‌ها را ارزیابی کرد و به تلاش‌های کارکنان ارتش در افزایش توان و آمادگی رزمی ادای احترام کرد.

محکومیت تروریسم در کرمان

با ابراز تسلیت به مناسبت تروریسم در کرمان، سرلشکر موسوی این رفتار را کوردلانه و ناپسند نامید و به شجاعت مردم در مقابل تروریسم ابراز اراده کرد.

انتقام از جنایات رژیم صهیونیستی

سرلشکر موسوی همچنین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب، انتقام خود از شکست سنگین حماس را از نیروهای نظامی بی‌دفاع و بی‌سلاح گرفته و این اقدامات هیچ‌گونه جبرانی برای شکست و شکوه حماس نخواهد داشت. او بیان کرد که این خون‌های پاک، سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

اهمیت حضور مردم در انتخابات

سرلشکر موسوی به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرده و تأکید داشته که این رویداد عظیم فرصتی برای حضور گسترده مردم در امور کشور و حل مسائل است. او به عنوان وظیفه ملی خواند که همه ما برای پیشرفت کشور و حل مشکلات، در انتخابات با حضور فعال شرکت کنیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours