شهادت 100 نفر در یک روز در غزه

Estimated read time 0 min read


در حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حداقل ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند. این اطلاعات را «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد. او افزود: «اشغالگران ساعات روز سه‌شنبه را به قتل‌عام‌های پی در پی تبدیل کردند که بدون استثنا بر تمام مناطق نوار غزه تأثیر گذاشت».

مجروحان نیز در صدها نفر به گزارش رسیده است

علاوه بر تعداد کشته‌شدگان، صدها نفر دیگر نیز در بمباران‌ها مجروح شده‌اند. این اقدامات بی‌رحمانه به طور مستمر به زندگی مردم بی‌گناه نوار غزه آسیب می‌زند.

آمار شهدا و زخمی‌ها

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که تعداد شهدا از آغاز جنگ به ۱۹ هزار و ۶۶۷ نفر رسیده و تعداد زخمی‌ها نیز به ۵۲ هزار و ۵۸۶ نفر افزایش یافته است. این آمارها نشان‌دهنده وحشتناکی حملات صهیونیستی و تأثیرات غیرقابل انکار آن بر زندگی مردم ناپلسنگ نوار غزه است.

استفاده از کمک‌های پزشکی به عنوان ابزار قدرت

ویژه‌نامه‌های فلسطین اظهار داشته‌اند که رژیم صهیونیستی کنترل ورود کمک‌های پزشکی را به نوار غزه در دست دارد و از آن به عنوان ابزاری برای آسیب‌زدن به جان افراد زخمی و تضعیف سیستم بهداشتی منطقه استفاده می‌کند.

شرایط نامساعد بیمارستان‌ها در مواجهه با حجم زیاد زخمی‌ها

گزارشات حاکی از ناتوانی بیمارستان‌های جنوب نوار غزه در ارائه خدمات به زخمی‌ها به دلیل حجم زیادی از افراد زخمی است. این شرایط ناشی از حملات پی‌درپی رژیم صهیونیستی است که موجب شده است بسیاری از افراد در نیاز به درمان فوری و اساسی باشند.

خواسته فوری برای متوقف کردن جنایات صهیونیستی

در مواجهه با این وضعیت ناپسنگ، جهان باید با یک صدای همگانی خواسته فوری خود را برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کند. آینده زندگی مردم بی‌گناه نوار غزه در دست تصمیم جهانیان است و هر تاخیری می‌تواند عواقب وخیمی داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours