عمو پورنگ با یک سریال به قاب تلویزیون بازمی‌گردد

Estimated read time 0 min read


شبکه کودک با آغاز ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی و شروع اعیاد شعبانیه، پروژه‌های جدید و جذابی را برای بچه‌ها آماده کرده است. یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها، سریال “بالش‌ها” است که با حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در نقش اصلی، این ایام را به چشم می‌آرد.

عمو پورنگ و ماجراهای جدید در “بالش‌ها”

توضیحات درباره سریال “بالش‌ها” و ماجراهای آن

سریال “بالش‌ها” یکی از مجموعه‌های جذاب شبکه کودک است. عمو پورنگ در این سریال به دنیایی از رویاهای کودکان سفر می‌کند و سعی دارد علت خواب‌های پریشان بچه‌ها را کشف کند. این مسیر با ماجراهای مرموزی پر شور و اتفاقات جالب پر می‌شود.

آغاز فصل جدید “سر سفره خدا” از ماه شعبان

“مسابقه آفتاب مهتاب” و فصل جدید “سر سفره خدا”

برنامه “سر سفره خدا” در فصل جدید خود با مسابقه جذاب “آفتاب مهتاب” راهی را برای تشویق بچه‌ها به تحرک و نشاط باز می‌کند. این برنامه، به همراه احسان و آقای مدرس، داستان‌های طنز خانه خان عمو را در کنار بچه‌های محل به تصویر می‌کشد.

برپا و جلب توجه به پیشرفت‌های مهم کشور

بخش جدید از برنامه “برپا” و معرفی به پیشرفت‌های مهم کشور

فصل جدید برنامه “برپا” به معرفی پیشرفت‌های مهم کشور می‌پردازد. این بخش به انتخابات دانش آموزی در مدرسه “برپا” اختصاص دارد و به تفصیل به موضوع پرداخته می‌شود.

“مدرسه مهارتی” و آموزش مهارت‌های زندگی

برنامه “مدرسه مهارتی”: آموزش مهارت‌های زندگی

برنامه “مدرسه مهارتی” یک تجربه متفاوت برای کودکان است. در این مدرسه با حیوانات عروسکی و جوانمردان مهارت‌های زندگی آموزش داده می‌شود، جایی که دانستن مهارت‌های ضروری زندگی جزو اهداف اصلی است.

“قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب” و داستان‌های جذاب از آذر یزدی

برنامه “قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب” و داستان‌های جذاب از آذر یزدی

در این برنامه، با دیدن داستان‌های جذاب از کتاب “قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب” نوشته آذر یزدی، بچه‌ها با هنر این نویسنده شهیر آشنا می‌شوند.

با تماشای این برنامه‌های جذاب، کودکان به‌طور هوشمندانه و سرگرم‌کننده از ایام پربار جشن پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه بهره‌مند خواهند شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours