مارک سیماران برای کجاست؟ و چه محصولات و خدماتی دارد

یکی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی در بازار، برند سیماران است. تجربه بالا در تولید، استفاده از متریال با کیفیت، طراحی زیبا و استاندارد، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید، قیمت مناسب و… برخی از مهم‌ترین دلایل استقبال از محصولات سیماران بوده است. یکی از سوالات همیشگی که در مورد این برند پر طرفدار وجود دارد این است که، برند و مارک سیماران برای کجاست؟ ما امروز در این صحبت می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

مارک سیماران برای کجاست؟

همان طور که گفتیم. یکی از سوالاتی که در مورد برند سیماران پرسیده می‌شود این است که مارک سیماران برای کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گروه صنعتی سیماران یکی از خوش‌نام‌ترین برند‌های تولید لوازم الکترونیکی ایرانی می‌باشد.

سیماران جزو اولین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی در ایران می‌باشد که فعالیت خودش را از سال ۱۳۵۰ در تهران آغاز نموده است. سیماران با دارا بودن فضای تولید ۲۰ هزار متری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا سعی داشته تا یک رقیب سر سخت برای محصولات مشابه خارجی باشد. در ادامه برخی از مهم‌ترین محصولات تولیدی شرکت سیماران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نمایندگی و خدمات پس از فروش سیماران

گروه صنعتی سیماران با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه محصولات الکترونیکی، همواره سعی داشته تا رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای مشتریان لوازم الکترونیکی اهمیت ویژه‌ای دارد، خدمات پس از فروش محصول است.

مسئولین و مهندسین شرکت سیماران با دانستن این اصل مهم تلاش کرده‌اند تا شبکه گسترده نمایندگی مجاز خود را در شهر های مختلف و بزرگ مانند تهران کرج، اهواز و…ایجاد کنند. ایجاد این شبکه گسترده باعث شده تا سیماران بهترین خدمات پس از فروش را‌ به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی‌های گروه صنعتی سیماران، نمایندگی سیماران کرج می باشد.در این نمایندگی مجاز مهندسین و متخصصین شرکت سیماران آماده ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان هستند.

محصولات الکترونیک سیماران

همان طور که تا اینجا گفتیم، سیماران یکی از قدیمی‌ترین و اولین کمپانی تولید کننده محصولات الکترونیک در ایران می‌باشد. گروه صنعتی سیماران با بیش از نیم قرن سابقه، محصولات متنوعی را تولید و روانه بازارهای ایرانی و جهانی کرده است. در ادامه برخی از مهم‌ترین محصولات تولید شده توسط شرکت سیماران را بررسی می‌کنیم.

۱_ دوربین مدار بسته

امنیت همواره یکی از اصلی‌ترین نیازهای بشر بوده است. در زندگی امروز ابزارهای زیادی برای تامین امنیت وجود دارد. یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش امنیت استفاده از دوربین‌های مداربسته می‌باشد. شرکت سیماران یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان داخلی دوربین‌های مداربسته می‌باشد. انواع دوربین اسکای ویژن و سیماران، مرکز کنترل دوربین مدار بسته، آلارم، سوئیچینگ و… از محصولات تولیدی شرکت سیماران در زمینه دوربین مداربسته می‌باشد.

۲_ سیستم اعلام حریق

وجود سیستم اعلام حریق برای برخی ساختمان‌ها و مراکز واجب و حیاتی می‌باشد. به همین دلیل است که شرکت سیماران اقدام به تولید انواع سیستم اعلام حریق کرده است. تولیدات شرکت سیماران در زمینه سیستم اعلام حریق شامل آژیر، چراغ، شاسی، دتکتور، مرکز کنترل و… می‌شود.

۳_ درب باز کن سیماران

امروزه استفاده از درب بازکن‌های پیشرفته بسیار متداول شده است. همین مسئله باعث شده تا شرکت سیماران انواع درب بازکن‌ها معمولی و پیشرفته را تولید کند. تولیدات این شرکت شامل درب بازکن صوتی، درب باز کن تصویری، پنل ارتباط داخلی، پنل معمولی، پنل کدینگ، چشمی دیجیتال، سوئیچینگ و… می‌باشد‌.

۴_ انواع روشنایی LED

شکل لامپ‌ها در سال‌های اخیر بسیار تغییر کرده است. به طوری که امروزه لامپ‌ها انواع بسیار متنوعی دارند. یکی از با کیفیت‌ترین و پر مصرف‌ترین نوع لامپ، لامپ‌های LED است. شرکت شیماران در زمینه تولید لامپ‌های LED نیز فعالیتی‌هایی دارد. محصولات این کمپانی شامل انواع لامپ‌های LED، پروژ‌کتور، لامپ‌های کارگاهی، پنل‌های LED و… می‌باشد.

۵_ درب‌های اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک و ریموتی یکی دیگر از محصولات مهم و اصلی‌ شرکت سیماران می‌باشد. شرکت سیماران در این زمینه محصولاتی مانند درب‌های کرکره‌ای، درب‌های کنار رو، جک درب پارکینگ، انواع راهبند و… را تولید نمی‌کند.

۶_ آنتن مرکزی و گیرنده دیجیتال سیماران

تولید آنتن‌های مرکزی و گیرنده‌های دیجیتال یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت شرکت سیماران است. گروه صنعتی سیماران تولید کننده محصولاتی مانند آنتن‌های گیرنده، سوئیچ‌های ماهواره، تپ آف، تقویت کننده میانی و انتهایی، گیرنده دیجیتال، اسپلیتر و… می‌باشد‌‌.

توجه نمایید : این مقاله که در مجله خبری صبح آنلاین منتشر شده است یک رپورتاژ آگهی می باشد و انتشار این مقاله به معنی تایید خدمات معرفی شده نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *