مخالفت آمریکا با آتش بس در غزه

Estimated read time 0 min read


در جریان اظهارات شورای امنیت ملی کاخ سفید، اعلام شده است که دولت آمریکا به ادعاهای مبنی بر توجیه آتش‌بس در منطقه غزه مخالفت کرده و این امر را به نفع حماس ندانسته است.

آمریکا در برابر توقف آتش‌بس در غزه

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی، در یک نشست خبری اظهاراتی داشته که نشان می‌دهد دولت آمریکا در حال حاضر مخالف توقف آتش‌بس در نوار غزه است. او با ادعای اینکه آتش‌بس به نفع حماس خواهد بود، اظهار کرد: “ما به حمایت از دستیابی به توقف جنگ و افزایش ارسال کمک‌ها به غزه پایبندیم.”

حمایت از رسانه‌ها در برابر حملات

در برابر حملات کورانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه که منجر به جان باختن تعداد زیادی از افراد رسانه شده است، کربی ادعا کرد: “ما باور نداریم که اسرائیل به عنوان هدف خبرنگاران در غزه قرار می‌دهد. ما از خبرنگاران در هر نقطه‌ای از جهان حمایت می‌کنیم.”

پاسخ به سوالات درباره پنهانکاری وزیر دفاع

در پاسخ به سوالاتی درباره پنهانکاری وزیر دفاع آمریکا، لوید آستین، کربی اظهار کرد: “بایدن متعهد است که آستین را تا پایان دوره ریاست جمهوری خود در مقامش حفظ کند.”

این اظهارات به تصدیق جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که بارها ارتکاب نسل‌کشی توسط رژیم صهیونیستی را رد کرده و از حملات این رژیم علیه زنان و کودکان فلسطینی حمایت کرده است، ادامه دارد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours