هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان 

Estimated read time 0 min read

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با اتفاقات قابل توجهی همراه بود. این هفته نه تنها شاهد صعود تیم ذوب‌آهن اصفهان به مرحله پلی‌آف بودیم، بلکه شاهد پایان دوران شکست‌ناپذیری تیم سپاهان اصفهان نیز بودیم.

شکست‌ناپذیری سپاهان به پایان رسید

در دیدار حساس هفته، تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا تهران که در جایگاه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند، به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری قاطع سه بر صفر سایپا به پایان رسید و نخستین شکست تیم سپاهان در این فصل رقم خورد.

پیروزی مهم ذوب‌آهن اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته، تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد با شکست سه بر صفر مس رفسنجان به پلی‌آف صعود کند. این پیروزی با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۵ به دست آمد و آخرین سهمیه پلی‌آف را برای ذوب‌آهن رقم زد.

سایر نتایج مهم هفته

در دیگر دیدارهای این هفته، تیم‌های مهرسان تهران و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری مهرسان همراه شد. نتایج این دیدارها تأثیر قابل توجهی بر جدول رده‌بندی داشت.

جدول رده‌بندی پس از هفته سیزدهم

پس از اتمام هفته سیزدهم، جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

  1. سایپا تهران با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز
  2. سپاهان اصفهان با ۱۰ برد و ۲۸ امتیاز
  3. مهرسان تهران با ۸ برد و ۲۵ امتیاز
  4. ذوب‌آهن اصفهان با ۵ برد و ۱۶ امتیاز

نگاهی به آینده و پلی‌آف

با پایان یافتن هفته سیزدهم و مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف، انتظارات برای دیدارهای حساس و تعیین کننده در این مرحله افزایش یافته است. تیم‌های شرکت کننده در این مرحله باید آمادگی خود را برای رقابت‌های سخت‌تر به نمایش بگذارند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours