ناکامی برای سرمربی پورتو با خروج طارمی

Estimated read time 0 min read

در آغاز سال 2024، یک گزارش از یک نشریه پرتغالی افشا کرده که غیبت مهدی طارمی، بهترین بازیکن تیم پورتو، موجب شکست سرمربی این تیم شده است. به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه رکورد پرتغال اعلام کرده است که دعوت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی ایران برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا 2023 قطر، برای سرمربی پورتو، سرخیو کونسیسائو، شکستآور بوده است.

عنوانهای طارمی در فصل گذشته

مهدی طارمی به عنوان بهترین گلزن و بازیکن فصل گذشته تیم پورتو شناخته شد و با کسب جایزه آقای گلی لیگ پرتغال با 22 گل، توانست عنوان بازیکن برتر را از آن خود کند. گل زیبای این ستاره ایرانی مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا همه به چشم می‌آید.

اثرات غیبت در ترکیب تیم

با توجه به گزارش نشریه پرتغالی، دعوت طارمی به اردوی تیم ملی ایران، سرمربی پورتو را مجبور کرده تا این بازیکن کلیدی را در 5 بازی اول سال 2024 در ترکیب اصلی تیم خود نگاه داشته باشد. این امر به عنوان یک شکست برای او و تیمش محسوب می‌شود.

نهایت پیام

به نظر می‌رسد که غیبت طارمی در اردوی تیم ملی ایران، اثرات منفی بر تیم پورتو داشته و سرمربی در ترکیب تیم خود با چالش‌هایی مواجه شده است. این موضوع ممکن است بر عملکرد تیم و اجرای بازی‌های آینده تأثیرگذار باشد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours