کربکندی: ایران و 4 مدعی دیگرشانس حضور در نیمه نهایی جام ملت ها را دارند

Estimated read time 0 min read

کارشناس فوتبال اظهار داشته است که اگر به جمع چهار تیم نیمه‌نهایی صعود کنیم، این به ما امکان می‌دهد با یک بازی به فینال برسیم و شرایط بازی به نفع ما تغییر خواهد کرد.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 2 بر یک ایران مقابل بورکینافاسو در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: روی این بازی نمی‌توان خیلی نظر دقیق فنی در مورد تیم ملی داد، چون 23 بازیکن در این مسابقه شرکت کردند و سرمربی نمی‌خواست ترکیبش را لو بدهد.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما خطاهای زیادی انجام دادیم و بورکینافاسو بهتر از ما بود. در نیمه دوم آنها هم افت کردند. نگرانی من از خط دفاعی و ساختار دفاعی تیم ملی است. باید این نقص‌ها رفع شود، اگرچه زمان تا شروع مسابقات کم است.

در مورد تیم‌هایی که به نظر او به نیمه‌نهایی می‌توانند صعود کنند، کربکندی گفت: از نظر من پنج تیم مدعی، یعنی ایران، کره جنوبی، ژاپن، عربستان، و استرالیا می‌توانند به نیمه‌نهایی برسند.

وی در مورد میانگین سن تیم ملی اظهار داشت: تجربه مهم است، اما فقط تجربه کارایی کافی نیست. جنگیدن و دویدن نیز مهم است. ترکیب تیم باید تجربه و دوندگی را ترکیب کند تا موفقیت بیشتری حاصل شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours